Präzisionshacker

Mit dabei seit Mitte 2006 Wohnort: Putzbrunn Status: Verschollen
| Fahrzeuge 1. Defender 110hcpu  2. Freelander II  3. Renault Twingo GT  4. GT Zaskar Race  5. Cannondale CAAD3  |
|
Verfasst am: 02.11.2007 19:14:41 Titel: |
|
|
Bondgirl hat folgendes geschrieben: | minimog hat folgendes geschrieben: | Bondgirl hat folgendes geschrieben: | Servus Roland,
I gfrei mi narrisch- noch an Hundatdreissga mehr. Sauba! Mir ham a anen und machn so ziemli des Selbe. Mir kemma aus da Schdodt, da in der Nähe wo das Böse trohnt aund aufs Bayernland aufbassd.
An Gruass, hob die Haar ghobn
S´Annamirl |
Ja griaß di nacha
Du miassast eingdlich mein Bruada kenna kimmt aus PUTZBRUNN hoaßd do im Forum "Würstelbude".
Des is voi wizig, wei sei Wei hoaßd a Annamirl.
Des konn ja sei, daß ma uns amoi seng wem ma uns dreffa.
Für alle Anderen, herzlichen Dank für diese nette Berüßung hier.
Ich beginne mich hier sehr wohl zu fühlen. Ich glaube das wird eine längere Beziehung Ts, Ts, Ts,  |
Allaweil in Baldham gwesn und durch Putzbrunn gfahrn und nie der Wurschtbudn der 130ger verachtenden sei Stecknbliams gsegn... |
@Bondgirl:
Ja freili - do miassast in Putzbrunn zwoa moi 90 grod abbiegen, und do werst mim 130er net rumkemma
Im Ernst: Würstelbude steht immer in der Nähe vom Truma-Standheizungsoberchefdealer rum.
Sers Roland im Forum.. Schönes Auto hast :-)) (ich darf hier nich mehr lästern, sonst hilft er mir nicht mehr, wenn meine Scheibenwischer mitten in der Wüste ein Eigenleben entwickeln
lg
Norbert | |
|
|